پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ هدف از تاسیس بانک خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان و کمک به چرخه اقتصادی کشور است، نباید این هدف مهم با گرفتن دیر کرد از مردم خدشه دار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار مدیر عامل بانک ملت کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، به تشریح اهمیت قرض الحسنه و لزوم مبارزه با ربا در همه ابعاد آن تاکید کردند.

ایشان بر دادن وام قرض الحسنه به مردم جامعه تاکید کردند و اظهار داشتند: ربا و دیرکرد وام، مردم را بیچاره کرده است باید این مساله را در کشور حل و باری رفع آن فکر اساسی بشود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و کمک به چرخه اقتصادی کشور است، گفتند: نباید این هدف مهم با گرفتن دیر کرد از مردم خدشه دار شود.

معظم له با تاکید بر اینکه بانک ها باید به انسان های نیازمند و محروم و مشتریان خوش حساب تسهیلات ویژه ای دهند افزودند:خدا سرمایه بزرگی را در اختیار شما مسئولین کشور قرار داده است، این سرمایه امانت و نعمت الهی است و باید برای رفع نیاز کشور به کار گرفته شود.

*لزوم توجه به رهنمود های علما

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با تاکید براینکه رهنمود گرفتن از علمای دین به نفع کشور و جامعه است اظهار داشتند:علما و مراجع خیرخواه مردم می باشند و لازم است که رهنمود های آنان به خوبی اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha