پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: بسیج در فعالیت‌های خود بدون مرز عمل می کند و با حضور در تمامی عرصه‌ها، با جان و دل برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری تلاش می کند.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ابراز داشت: خداوند به برکت رهبری امام خمینی (ره)، نعمت بسیار بزرگی به نام بسیج را به ملت ما هدیه داد تا قوت قلب اسلام و کشور عزیزمان باشد.

وی، نهاد بسیج را تبلور خدمت بی منت به مردم دانست و گفت: بسیج با هدف خدمت پایه‌گذاری شد و امروز حتی از مرزهای ما نیز فراتر رفته و نام بسیار درخشانی را برای خود رقم زده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، حوزه فعالیت بسیج را در همه عرصه‌ها دانست و افزود: بسیج در فعالیت‌های خود بدون مرز عمل می کند و  با حضور در تمامی عرصه‌ها، با جان و دل برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری تلاش می کند.

حجت‌الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به دوم آذر به عنوان سالروز تشکیل بسیج طلاب و بسیج دانشجویی گفت: ساختار بسیج طلاب و روحانیون نیز همانند تشکلات دیگر بسیج است و مجموعه‌ای از اساتید و روحانیون عضو آن هستند و به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند.

این کارشناس فرهنگی همچنین به برنامه‌های ثابتی که بسیج طلاب قزوین هرساله انجام می‌دهد، اشاره کرد و اظهار داشت: چهار سال است که اردوهای سازندگی طرح هجرت در غالب تشکل بسیج طلاب در حال اجراست و روحانیون و طلاب با اعزام به مناطق محروم به اجرای طرح‌های سازندگی مشغول می‌شوند.

وی افزود: ویژگی بارز طرح‌های سازندگی بسیج طلاب نسبت به دیگر تشکل‌های بسیج این است که ما در کنار سازندگی، برنامه دیگری با عنوان تبلیغ نیز داریم و سعی می کنیم در مناطق محروم علاوه بر محرومیت زدایی امکاناتی، محرومیت‌زدایی دینی نیز انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین به دیگر برنامه‌های بسیج طلاب پرداخت و گفت: اجرای همایش‌های بصیرتی در برهه‌های زمانی خاص مورد استقبال ویژه مردم قرار دارد، برگزاری محافل و مجالس بصیرتی، مذهبی و اخلاقی در مساجد، اعزام مبلغ برای کاروان‌های راهیان نور و مراسمات مختلف فرهنگی از دیگر فعالیت‌های ما در بسیج طلاب و روحانیون قزوین می‌باشد.

حجت‌الاسلام مصطفایی همچنین از برنامه‌های بسیج طلاب گفت و خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا با مسلح ساختن طلاب و روحانیون به مباحث مختلف موردنیاز جامعه، در مسائل فرهنگی و بصیرتی آنان را برای تبلیغ آماده کنیم.

وی در پایان برای همکاری با تمام تشکل‌ها اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: بسیج طلاب و روحانیون آماده است در تمام زمینه‌های تخصصی با گروه‌ها همکاری و به آنان خدمات رسانی کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha