پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بسیج

حوزه/ کارشناس سیاسی با تاکید بر این که بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی یکی از رسالت های مهم بسیج است، گفت: وظیفه بسیج‌ آشکارسازی‌ توطئه‌های دشمن در دوران جنگ نرم و پسابرجام می باشد.

حجت‌الاسلام‌ مهدی ولیخانی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در منان، با تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص و بی‌ریای خداوند بوده و ظرفیت بسیار خوبی برای حفاظت و حراست از نظام جمهوری اسلامی و ولایت دارد.

وی تصریح کرد: نقش بسیج در طول انقلاب اسلامی، خصوصاً دفاع مقدس چشمگیر بوده و حضور بسیجیان در میدان مقابله با فتنه سال 88 خلق حماسه تاریخی و به‌یادماندنی 9دی زبانزد است.

این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه وظیفه بسیج در زمان فعلی مقابله و مبارزه بانفوذ دشمنان، افزود: یکی از راه‌های مقابله بانفوذ دشمن، حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج ارزشهاست.

وی بابیان این که بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی یکی از رسالت های مهم بسیج است، گفت: وظیفه بسیج‌ آشکارسازی‌ توطئه‌های دشمن در دوران جنگ نرم و پسابرجام می باشد.

حجت الاسلام ولیخانی در پایان به انتخابات آتی اشاره کرد وعنوان داشت: انتخاب کاندیداهای متعهد، پیرو مقام معظم رهبری و حافظ نظام و دارای گفتمان انقلابی، بخشی از وظایف مردم و بسیجیان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha