جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۳۰۰ مبلغ دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که این تعداد مبلغ از چند روز قبل از اربعین، تا پایان ماه صفر، مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع)، برای تبلیغ در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در بین مردم حضور خواهند داشت اظهارداشت:مبلغان به تناسب آمار جمعیتی مکان های مختلف به مکان های تبلیغی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مبلغان علاوه بر تبلیغ و ترویج احکام نورانی اسلام به تقویت جایگاه ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین ترویج زیارت اربعین در بین مخاطبان می پردازند تصریح کرد:مبلغان در این مدت نیز با حضور در مدارس و دانشگاه ها،  به بیان مناقب اهل بیت(ع) در بین دانش آموزان و دانشجویان خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطر نشان کرد:مبلغان از زمان اربعین تا پایان ماه صفر، با برگزاری جلسات گفتمانی برای دانش آموزان و دانشجویان تلاش می کنند تا علاوه بر تبیین مناقب اهل بیت(ع) به موضوع امام شناسی،دشمن شناسی،بصیرت و همچنین تشخیص فتنه به این اقشار کمک نمایند.

حجت الاسلام غلامی در پایان همچنین از اعزام بیش از ۲۵ مبلغ به همراه کاروان های زیارتی همایش پیاده روی اربعین در مسیر حرکت زائران خبر داد و گفت:روحانیون و مبلغان در طول مسیر نیز با اجرای برنامه های  دعا و سخنرانی پیرامون مدح و منقبت اهل بیت( ع) به زورار عتبات عالیات خدمت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha