شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ناصری - مدرسه ولی عصر(عج) تبریز

حوزه/ دشمنان ایران اسلامی بدانند که حوزه و روحانیت، اصلی ترین مدافع ولی فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صمد ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، اظهار داشت: داشتن بصیرت برای همه لازم و برای علماء و روحانیون لازم تر است، چرا که روحانیت در خط مقدم جبهه جنگ نرم است.

وی، افزود: روحانیت به عنوان طلایه داران و مبلیغین علم و دانش باید مجهز به علم و بصیرت بوده و همواره آماده دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش های آن باشند، چرا که طبق روایاتی از ائمه معصومین(ع) علماء، مرزداران اعتقادی، دینی و فکری جامعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: اگر حوزه و روحانیت میدان مبارزه را رها کنند و جدی نگیرند، دشمن میدان را به دست خواهد گرفت و نفوذ خواهد کرد.

وی، افزود: متاسفانه برخی ادعا می کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تایید اسلام و مراجع نیست، در حالی که این نظام بر خاسته از اسلام است که تحت مدیریت و اشراف ولی فقیه جامع الشرایط سیلی های محکم و سختی را به چهره دشمنان می زند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری، افزود: ایران اسلامی امروز تبدیل به یک ابر قدرت فرهنگی و سیاسی شده است و به برکت انقلاب اسلامی قله های علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح می کند و موجب عظمت اسلام و مسلمین می شود.

وی، افزود: ولایت فقیه، چشم بیدار اسلام بوده و همواره از ارزش ها و اصول اسلامی دفاع می کند و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و نگذاریم ستون جامعه اسلامی ضربه ببیند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، گفت: طلاب و روحانیون همواره مدافع نظام اسلامی بوده و هستند و هر جایی که لازم باشد، جانشان را هم فدای اسلام و انقلاب خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری در پایان تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که حوزه و روحانیت، اصلی ترین مدافع ولی فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بصیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    بنام خدا - از خبر گزاری حوزه انتظار می رود در انعکاس مطالب دقت کند . آقای ناصری به صورت یک سال آن هم با توجه به اخراج مدیر سابق که با نقشه های ایشان بود مشروط به عنوان مدیریت حوزه ولیعصر تبریز انتخاب شدند که البته آمار و بررسی قم به این یک سال هم رضایت نداشتند چرا که ایشان به خاطر عملکردشان از امامت جمعه آذرشهر بر کنار شدند ولی خارج از مصلی مردم را دعوت به اقامه نماز جمعه نموده و به توهین به سیاستگزاری اییمه جمعه پرداختند !!! چنین فردی با ایم مصاحبه ها در پی تطهیر خود از سوابق ناشایستش برای ابقا در مدیریت است لطفا دقت فرمایید.با تشکر بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی