چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجتبی ملکی همکاری ها

حوزه/ دبیر ستادهای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: عربستان مسلمان کشی به راه انداخته و نه تنها صدایی از مدعیان حقوق بشر غربی در نمی آید، بلکه وی را به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر سازمان ملل نیز انتخاب می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی، صبح امروز در نشست «ظرفیت های رسانه ای حوزه و آموزش و پرورش» با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) گفت: امام حسین(ع) خون خود را فدا کردند تا مردم از جهل و نادانی نجات یابند و ما هم باید ادامه دهنده راه آن حضرت باشیم.

وی، انقلاب اسلامی را انتقال دهنده پیام های عاشورا خواند و ابزار داشت: امروز هر چه داریم به برکت مجاهدت های امام خمینی(ره) علما و بزرگان و خون شهداست و آمار 36 هزار شهید دانش آموز، 5هزار شهید روحانی،  5هزار شهید فرهنگی و شهدای دیگر اقشار، گویای این واقعیت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که به برکت خون شهدا پیام های انقلاب به سراسر دنیا صادر شده است تصریح کرد: در دنیای پر تلاطم امروز، مقام معظم رهبری سکاندار شایسته کشتی انقلاب است و جهان اسلام را مدیریت می کنند.

*سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر

دبیر ستادهای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به جنایات آل سعود در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: عربستان مردم مظلوم یمن را به خاک خون می کشد و با تجهیز و حمایت از تکفیری ها و گروه های تروریستی همچون داعش، مسلمان کشی به راه انداخته و نه تنها صدایی از مدعیان حقوق بشر غربی در نمی آید، بلکه به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر سازمان ملل نیز انتخاب شده و این مسئله بیش از هرچیز،  چهره واقعی دروغین غربی ها را نمایان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی، جمهوری اسلامی را حامی همه مظلومان عالم دانست و گفت: باید نه تنها جوانان ایران اسلامی، بلکه سراسر جهان را با اسلام و ناب انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

*36هزار شهید دانش آموز

وی در ادامه حوزه و آموزش و پرورش را ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) در ابلاغ پیام های عاشورا خواند و تصریح کرد: در ابتدا تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش ایران، غربی بود، اما با تلاش فرهنگیان انقلابی متدین و دلسوز 36هزار شهید دانش آموز و دیگر شهدا تربیت شدند و خون خود را در دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش داشته خود را مدیون حوزه و روحانیت هستند افزود: حوزه، متولی تبلیغ دین است و فرهنگیان دین خود  را از علما و روحانیت دریافت کرده اند.

*حوزه و  آموزش و پرورش؛ متولی تعلیم و تربیت اسلامی

وی با بیان این که حوزه و  آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت اسلامی هستند، ابراز داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چهار محور "پژوهشی"، "تربیتی و تبلیغ"، "آموزش و منابع انسانی" و "آموزش و منابع درسی" برای ستاد همکاری ها تعریف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سفر به قم، بر ضرورت حضور حوزویان در آموزش و پرورش تاکید کردند، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش همکاری های این دو نهاد تقویت شود.

انتهای پیام 313/3

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    اختلاس درایران ایمان مردم راسست کرده