پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طیب حسینی روابط عمومی حوزه

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور خواستار فراهم سازی زمینه جذب دانش آموزان نخبه در حوزه از سوی مدیران آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید حسن طیب حسینی، امروز در نشست «ظرفیت های رسانه ای حوزه و آموزش و پرورش»، در قم، تربیت دینی دانش آموزان را از ضرورت های جامعه اسلامی خواند و گفت:  اگر به تربیت دینی آینده سازان جامعه کم توجه باشیم، آسیب های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی ادامه داد: حوزه و آموزش و پرورش در زمینه تربیت دینی دانش آموزان مسئول اند و باید با تقویت و توسعه همکاری ها به رسالت خود در این عرصه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اقدامات شایسته ای در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی انجام شده است افزود: آموزش و پرورش می تواند از ظرفیت های حوزه به خوبی بهره برداری نماید.

حجت الاسلام طیب حسینی در ادامه با اشاره به این که طی 8 سال گذشته ورودی های حوزه از کانال آموزش و پرورش کم بوده، تصریح کرد: مدیران مدارس می توانند زمینه جذب دانش آموزان نخبه در حوزه را فراهم آورند.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه یادآور شد: تفاهم نامه ای برای جذب دانش آموزان نخبه با آموزش و پرورش منعقد شده و امیدواریم تلاش های لازم در راستای عملیاتی سازی آن صورت گیرد.

رئیس شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی در پایان، خواستار نصب بنرهای تبلیغاتی پذیرش حوزه های علمیه در مدارس آموزش و پرورش سراسر کشور و تشویق دانش آموزان دارای شرایط برای تحصیل در حوزه شد.

انتهای پیام 313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    باسلام فرمایش حضرتعالی خوب است اما ظاهرا حوزه در مقابل اساتید نخبه ظاهرا مسوولیت ندارد که نخبه های حوزه جذب آموزش وپرورش میشوند