جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد از تبلیغ بیش از ۷۰ طلبه این مدرسه در دهه آخر ماه صفر در مناطق مختلف خرم آباد خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: طلاب این مدرسه با تعطیل کردن کلاس های درس حوزه در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر در مناطق مختلف روستایی و شهری خرم آباد مستقر می شوند و به تبلیغ و تبیین شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورا در بین عزاداران می پردازند .

وی با اشاره به اینکه ماه های محرم و صفر فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن اهداف قیام عاشورا است، افزود: مبلغان و طلاب با استفاده بهینه ازفرصت های ارزشمند این ماه ها، علاوه بر برگزاری نماز جماعت در مساجد و اماکن تبلیغی تلاش خواهند کرد، تا با ایراد سخنرانی و گفتمان نیز به بیان و بررسی ابعاد قیام عاشورا نیز بپردازند .

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد همچنین از اعزام جمعی از طلاب این مدرسه در همایش پیاده روی اربعین به منظور تبیین و تبلیغ قیام حسینی خبر داد و تصریح کرد:اقامه  نماز جماعت،بیان برنامه‌های قرانی و احکام و همچنین تبلیغ فرهنگ عاشورا از جمله مهمترین اهداف اعزام مبلغ به همایش پیاده روی اربعین است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان همچنین از برگزاری مراسم محوری روز اربعین با تجمع هیئت های عزاداری در مقابل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم با همکاری و برنامه ریزی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان،حوزه علمیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی و بازاریان و اصناف استان چهارشنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم عزادار و مسئولان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha