سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله نوری همدانی

حوزه/ تلاش دشمن در این زمینه است که به هر شکل ممکن از حضور مردم جلوگیری کنند و می خواهند با ناامن کردن این مسیر به مقاصد خود برسند که باید در این زمینه بهترین تصمیمات اتخاذ شده و آنها از این فکر مسموم خارج کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله  نوری همدانی ظهر امروز در دیدار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان حج و زیارت گفتند: عاشورا، مانور و مکتب انسان سازی است که تا قیامت جاوادنه خواهد ماند.

ایشان افزودند: عاشورا هیچ وقت در یک مقطع تاریخی حبس نخواهد شد و قطعا مردم دنیا روز به روز با این حادثه بزرگ و الهی که تاریخ اسلام را تغییر داد بیشتر آشنا می شوند.

این مرجع تقلید بیان کردند: نهضت عاشورا است که این چنین مردم و شیعیان را مجذوب خود کرده است؛ نهضتی که این چنین بیست میلیون زائر به سوی خود می کشد و در یک نقطه مجتمع می کند بیانگر عظمت این قیام است.

ایشان با ذکر این مطلب که جلوه های عظیمی در برگزاری مراسم اربعین دیده می شود که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، بیان کردند: زائران با مشکلات و سختی های زیاد و رنج مسافت خود را به این سرزمین می رسانند که نشان می دهد که این نور هیچگاه خاموش نخواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کردند: حساسیت عجیب دشمنان نسبت به عاشورا به جهت این برکات و اثرات استثنایی است که در روح و نهاد و جان های شیعیان گذاشته است.

این مرجع گفتند: این شور و اشتیاق مردم قطعا دشمنان را به فکر حرکتی بر خلاف این مسیر می اندازد و به همین دلیل باید امنیت مردم و زائران را به بهترین شکل حفظ کرد.

ایشان بیان کردند: تلاش دشمن در این زمینه است که به هر شکل ممکن از حضور مردم جلوگیری کنند و می خواهند با ناامن کردن این مسیر به مقاصد خود برسند که باید در این زمینه بهترین تصمیمات اتخاذ شده و آنها از این فکر مسموم خارج کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha