پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملکدار

حوزه/ معاون امورطلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه گفت: با استفاده از منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در زمینه توسعه هنر و استفاده از این هنرها در انتقال مفاهیم دینی این جشنواره بنا شد و حرکت خوبی در این مسیر را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت والمسلمین محمود ملکدار ظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه جشنواره هنرهای آسمانی با آیت الله العظمی نوری همدانی  اظهارداشت: جشنواره هنرهای آسمانی از حرکت های بسیار زیبنده حوزه بود که با نیتی الهی و با هدف رشد معارف و توسعه هنر دینی آغاز شد.

وی با ذکر این مطلب که امسال چهارمین جشنواره هنرهای آسمانی برگزار می شود افزود: با استفاده از منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در زمینه توسعه هنر و استفاده از این هنرها در انتقال مفاهیم دینی این جشنواره بنا شد و حرکت خوبی را در این مسیر آغاز کرد.

وی با بیان این که این جشواره از سال 1385 کار خود را آغاز کرده بود گفت: این جشنواره در سالهای 85،87 و 89 در سه دوره فعالیت کرد که پس از وقفه ای چند،  چهارمین دوره آن با تاکیدات آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه  امسال برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره دائمی هنر های آسمانی با بیان این که امسال موضوعات مختلفی در این جشنواره به چشم می خورد از جمله به شعر داستان و پژوهش در رشته های مخلف اشاره کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت دفاع مقدس و ارزش های متعالی آن،  بخش ویژه  به این موضوع مهم اختصاص یافت که طلاب در این زمینه شعر داستان و پژوهش خود را به دبیرخانه ارسال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار بیان کرد: این جشنواره با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، بنیاد حفظ و نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات و مرکز پژوهش های صدا و سیما برگزار می شود.

وی عنوان کرد:  طلاب برای  ارسال مقالات خود تا پایان آذرماه جاری وقت  دارند آن را به دبیرخانه ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha