جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه ایلام

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام از فعالیت و پاسخگویی به شبهات و مسایل شرعی توسط ۱۵۰ مبلغ و روحانی این استان خبرداد.

حجت الاسلام جابری نژاد، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های این معاونت اظهارداشت: از جمله برنامه های آتی این حوزه، حضور گروهی روحانیون و طلاب توانمند تبلیغی جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و خدمت به زائران در مرز مهران می باشد.

وی  با اشاره به فرصت تبلیغی بسیار مناسب  ایام اربعین گفت: با توجه به اینکه سیل جمعیت عاشق و دل باخته اهل بیت (ع) که در ساعت بیش از 100 نفر در حال عبور و توقف در مرز مهران و شهر مهران و ایلام می باشند فرصت خوبی برای حضور مبلغان و ترویج آموزه های دینی پیش آمده، لذا حوزه علمیه ایلام هم بنا بر توان و ظرفیت خود با هماهنگ نمودن روحانیون و طلاب توانمند تبلیغی و حضور ایشان در مرز مهران و مسیرهای شلوغ زوار به رسالت اصلی خود یعنی همان انتقال معارف ناب اهل البیت (ع) مشغول می باشند.

حجت الاسلام جابری نژاد افزود:قریب به 5 روز قبل از اربعین برنامه های تبلغی در بین زائران و مسیرهای شلوغ آغاز شده است و در نظر داریم که این برنامه تا 5 روز بعد از اربعین نیز ادامه داشته باشد.

به گفته معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام بیش از150  روحانی و طلبه  توانمند تبلیغی در این طرح مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خیل حوزویان مشتاق زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، بالغ بر 100 نفر از طلاب دیگر استان نیز در راستای خدمت رسانی به این زائران مشغول فعالیت می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha