چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تودیع و معارفه

حوزه / مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان همدان، با حضور مسئولین استانی، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان همدان، با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام طوبایی، مدیر سابق این مرکز، حجت الاسلام یاسر مظاهری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی، مدیر حوزه‌علمیه استان همدان، در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام طوبایی و مسئولان مرکز خدمات، برای مدیر جدید مرکز خدمات آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام قمرزاده، معاون خدمات فرهنگی و رفاهی و سرپرست حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، گزارشی از عملکرد بیش از دو دهه فعالیت این مرکز ارائه کرد و افزود: یکی از اهداف مرکز خدمات این است که طلاب و روحانیون با طیب خاطر به تبلیغ، تحصیل و تربیت نیروی انسانی بپردازند.

حجت الاسلام مظاهری، مدیر جدید مرکز خدمات استان همدان نیز در سخنانی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) ،بیان کرد: پیامبر (ص) فرمودند "خصلتان لیس فوقهما من البر شیء، الایمان بالله و النفع لعبادالله و خصلتان لیس فوقهما من الشر شیء، الشرک بالله و الضرر لعباد الله/ دو صفت است که خوبی ای بالاتر از آن نیست، ایمان به خداوند متعال و بهره رساندن به بندگان خدا و دو صفت است که بدی ای بالاتر از آن نیست، شرک ورزیدن به خداوند متعال و ضرر رساندن به بندگان خدا"

وی همچنین خدمت به بندگان خدا مخصوصاً طلاب و روحانیون را توفیقی الهی دانست.

حجت الاسلام طوبایی، مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha