پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیاده روی اربعین - طلاب گناباد

حوزه/ مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد از پیاده روی ۱۳۰ کیلومتری طلاب گنابادی برای حضور در مراسم روز شهادت امام رضا (ع)، در حرم رضوی خبرداد.

مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد، اظهار داشت: این کاروان متشکل از حدود 80 نفر ازطلاب ، اساتید و روحانیون است که برای چهارمین سال متوالی، سفر معنوی خود را از مرقد شیخ محمدتقی بهلول درگناباد به قصد زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، در مشهد آغاز کرده اند.

حجت الاسلام صولت حیدری با بیان این که حس و حال معنوی اعضای این کاروان قابل توصیف نیست، افزود: اعضای کاروان پیاده انصار المهدی (ع)، با هدف نشر و اشاعه فرهنگ حسینی، رنج سفر مسیر طولانی مشهد الرضا(ع) را به جان خریده‌اند و با پاهایی تاول زده اما روحیه‌ای سرشار از معنویت و اخلاص و شوقی لبریز عازم زیارت امام هشتم می شوند.

وی ادامه داد : با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طول پیاده روری، برنامه های فرهنگی اجراء و بسته های فرهنگی نیز در بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

حجت الاسلام صولت حیدری یکی از اصلی ترین برنامه های این کاروان را شرکت در مراسم روز شهادت امام رضا (ع) در حرم رضوی دانست و افزود : خانواده های طلاب و روحانیون نیز در روز شهادت به مشهد مقدس منتقل خواهند شد تا بتوانند از برنامه های معنوی حرم مطهر استفاده کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha