جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب بسیجی

حوزه/ رئیس بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه یزد با اشاره به هشدار رهبر انقلاب درباره مسأله نفوذ گفت : امروز باید طلاب بسیجی مقداری از زمانشان را وقف روشنگری و بیداری مردم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مجتبی داوودی، در نشست سیاسی و بصیرتی بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در مورد «جریان نفوذ» بیان کرد : زمان کنونی بسیار حساس است و رهبر انقلاب بارها در سخنرانی هایشان  نسبت به مسئله نفوذ هشدار داده اند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با نقشه نفوذ وارد شده و نفوذ یعنی با زبان بگویند پیرو ولایت و رهبری هستند، اما در عمل چیز دیگری باشد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیون  حوزه علمیه یزد تصریح کرد : باید توجه داشته باشیم که هم در عمل و هم در رفتار مطابق خط و مشی ولایت و رهبری رفتار کنیم. 

وی با یادآوری جمله مشهور رهبر انقلاب در مورد بسیجیان که « بسیجی یعنی، حضرت علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود » افزود : طلبه بسیجی باید از مولای خودش امام علی(ع)  تبعیت کند و مقداری از زمانش را وقف روشنگری و بیداری مردم کند.

حجت الاسلام داوودی در ادامه با هشدار در خصوص بیداری مسئولان در قبال مسئله برجام بیان داشت: برجام ظاهری زیبا دارد، ولی بای دقت کرد که کشنده است؛ زیرا می خواهند بذر محبت آمریکا را در قلب مردم ایران بکارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha