پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حسناتی

حوزه/ مراسم اربعین امام حسین(ع) مانور فرهنگی، سیاسی و مذهبی مسلمانان است که نه تنها شیعیان، بلکه اهل تسنن نیز در این مانور و جریان اتحادی حضور دارند که مایه یاس و نا امیدی دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان با اشاره به فرار سیدن اربعین سالار شهیدان، اظهارداشت: اربعین شهادت امام حسین(ع) تنها یک حرکت مذهبی در بین شیعیان نیست، بلکه این مناسبت نمایش اقتدار و اتحاد مسلمانان است.

وی افزود: مراسم اربعین امام حسین(ع) مانور فرهنگی، سیاسی و مذهبی مسلمانان است که نه تنها شیعیان، بلکه اهل تسنن نیز در این مانور و جریان اتحادی حضور دارند که مایه یاس و نا امیدی دشمنان است.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه تفرقه ابزار دشمن است، تصریح کرد: مسلمانان در گردهمایی هایی مثل اربعین اتحاد خود را به نمایش می گذارند و ابزار تفرقه ای دشمن را از بین می برند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با اشاره به بیداری اسلامی، افزود:‌ با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مفاهیم و ارزش های اسلامی مانند قیام امام حسین(ع) در جهان گسترش یافته و موجب بیداری اسلامی شده است.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: جنگ نرم دشمن، با بهره گیری از مفاهیم اسلامی و قرآنی و جنبه های فرهنگی دین خنثی می شود و در این راستا تربیت نیروهای متخصص و متعهد فرهنگی لازم است

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha