جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روستا آزاد

حوزه/معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در ایام اربعین گفت: در این ایام حدود ۲۰۰ مبلغ از طرف دفتر تبلیغات اسلامی و با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری برای تبلیغ سیره اهل‌بیت(ع) به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی بیان کرد: حماسه بزرگی که به برکت امام حسین(ع) در ایام قبل و بعد از اربعین رقم می‌خورد بزرگ‌ترین اجتماع بشری است که نام امام حسین(ع) تجمع می‌کنند.

وی با بیان اینکه جامعه ما به شدت نیازمند الگو گیری از سیره و روش اهل بیت(ع) است گفت: از فرصت اجتماع اربعین مبلغین می‌توانند بهترین استفاده را برای تبیین هر چه بیشتر سبک زندگی، شیوه و سیره اهل بیت(ع)  استفاده کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: از این فضای عاطفی که مردم قرب و نزدیکی بیشتری با اهل بیت(ع) دارند می‌توان برای تعمیق باور دینی و معرفت دینی مردم بهره جست.

وی با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در ایام اربعین گفت: در این ایام حدود 200 مبلغ از طرف دفتر تبلیغات اسلامی و با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری برای تبلیغ سیره اهل بیت(ع) به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این ایام اعزام مبلغ به سراسر کشور است و تاکنون بیش از 1600 نفر در این طرح ثبت نامه کرده‌اند و یک شب قبل از اربعین شروع شده و تا پایان صفر به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha