جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدعمار حکیم ـ الهمیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: پیروزی های بیجی و الانبار ثابت کرد که عراق هیچ نیازی به حضور سربازان بیگانه ندارد، چون ما در طول یک و نیم سال توانستیم چندین هزار کیلومترمربع از مناطق اشغالی را از دست داعش آزاد کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبداللطیف الهمیم رئیس اوقاف اهل سنت عراق روز دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد.

سید عمار حکیم در این دیدار تاکید کرد: پیروزی های اخیر نیروهای عراقی در بیجی و الانبار با قاطعیت نشان داد که عراق هیچ نیازی به سربازان بیگانه ندارد.

طرفین در این دیدار همچنین ضمن بررسی وضعیت آوارگان خواستار تلاش عمومی برای کاستن از درد و رنج این خانواده ها در آستانه فصل زمستان شدند و تاکید کردند بهترین راه برای آرامش آوارگان این است که شهرهای آنها از دست داعش آزاد و در اختیار آنها قرار گیرد.

سید حکیم همچنین از نیروهای مردمی و عشایر خواست به وظیفه ملی خود برای کاهش تنش ها و بازگرداندن صلح و آرامش میان مردم و آبادانی مناطق آزاد شده از دست داعش عمل کنند.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر بیجی و الانبار تاکید کرد: این پیروزی ها ثابت کرد که عراق هیچ نیازی به حضور سربازان بیگانه ندارد چون ما در طول یک و نیم سال توانستیم چندین  هزار کیلومتر از مناطق اشغالی را از دست داعش آزاد کنیم.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha