جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه از توسعه امکانات و خدمات ورزشی در مدارس علمیه این استان خبرداد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه از تجهیز وسایل و امکانات ورزشی در مدارس علمیه استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: مدارس علمیه استان در راستای آمادگی جسمانی و سلامت روحی و فیزیکی طلاب و روحانیانف به امکانات و وسایل ورزشی تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه سلامت جسمی همواره مورد توصیه دین مبین اسلام قرار گرفته است، افزود: ائمه اطهار علیهم السلام همواره مردم را به فعالیت های ورزشی توصیه می کردند و بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز به امر ورزش اهتمام ویژه ای داشتند.

معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به توصیه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ، برنامه های ورزشی در امور روزانه طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه گنجانده شده و شهرستان های سنقر و صحنه سهم بیشتری داشته و برنامه های ورزشی را منسجم تر برگزار می کنند.

حجت الاسلام باقری با تشریح تجهیزات و امکانات ورزشی مدارس علمیه استان کرمانشاه ابراز کرد: با هماهنگی و رایزنی های به عمل آمده تجهیزات مورد نیاز رشته های ورزشی پینگ پنگ و والیبال به تعداد ده واحد از مدارس علمیه در اختیار طلاب و روحانیون قرار می گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: طلاب مدارس علمیه سطح استان برنامه های ورزشی را در راستای حفظ آمادگی جسمانی و سلامت روح و جسم خود را به صورت روزانه و منسجم در قالب برنامه های صبحگاهی خود بگنجانند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha