شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا ملاقادر قادری

حوزه/ داعش و حامیانش تنها به دنبال اسلام هراسی، سرکوب مسلمانان، حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در خانه های مسلمین، ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری، امروز در همایش پرچمداران بصیرت با حضور در جمع پرچم داران بصیرت، در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه، علما و روحانیان شیعه و سنی را به بصیرت و اتحاد منسجم تر دعوت کرد و گفت: رمز موفقیت و اقتدار اسلام در برابر دشمنان، به واسطه حفظ اتحاد و انسجام مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان پاوه، همایش پرچمداران بصیرت را مبارک و مقدس دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی با عنایات خداوند متعال و تدابیر رهبر معظم انقلاب، در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

وی با تشریح اهداف برگزاری همایش پرچم داران بصیرت، گفت: این همایش به معنای تلاش  مضاعف در ارتقاء بصیرت ،حفظ و استحکام وحدت است ، همچنین  درس زمانه شناسی، آگاهی و بصیرت را به ما می دهد، چرا که ضرورت بصیرت برای محراب نشینان امری واجب و مهم به شمار می رود.

ماموستا قادری با اشاره به این که اگر می خواهیم پیرو پیامبر اکرم (ص) باشیم، باید بصیرت خود را حفظ کنیم، ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) همواره با تندروی و تکفیر مخالف بودند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف شوم گروهک های تروریستی، افزود: داعش و حامیانش تنها به دنبال اسلام هراسی، سرکوب مسلمانان، حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی در خانه های تمام مسلمین، ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و فریب جوانان اهل سنت که اهل قرآن و مسجد هستند، می باشند.

ماموستا قادری تصریح کرد: اگر مردم جهان به خصوص جوانانی که عضو گروهک های تروریستی شده اند از فضائل و خصوصیات زیبای دین مبین اسلام مطلع شوند، هیچ گاه به سمت مسائلی غیر از اسلام نخواهد رفت.

وی در پایان با تاکید بر این که طلاب و روحانیان باید با بیانی شیوا و اخلاق نیکو، دین مبین اسلام را ترویج دهند، یادآور شد: اگر نفوذ دشمنان میان علما عملی شود قطعأ اسلام با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha