جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی غفاری /حوزه خواهران مازندران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: دشمن با برنامه ریزی حساب شده و تمام امکانات وارد میدان نبرد با ما شده و سنگر به سنگر پیش آمده و با جنگ تن به تن، در تمام حوزه های جامعه نفوذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام علی غفاری، در نشست فصلی با مدیران، معاونین، مشاورین و دبیران دانش آموختگان واحدهای آموزشی تربیتی حوزه علمیه خواهران مازندران، بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران ظرفیت بسیار مبارکی برای نظام اسلامی و جامعه دینی است که اداره آن به دست ما سپرده شده است؛ لذا ما نسبت به طلاب مسئول هستیم و باید قبل از این که خود را درگیر تشکیلات و بروکراسی اداری نمائیم، نگاهمان تکلیف گرایانه باشد.

وی تاکید کرد: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند که زیر ساخت اخلاقی و رفتاری جامعه به دست آنها می باشد، لذا باید نگاه ما دور اندیشانه، با توجه به ظرفیت حوزه های علمیه خواهران و تکلیف خود نسبت به جامعه باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری از 25 سال گذشته تا کنون اهمیت مقوله فرهنگ را تاکید نموده اند؛ متاسفانه این امر به طور شایسته مورد توجه سازمان ها و نهادهای فرهنگی قرا نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که دشمن با برنامه ریزی حساب شده و  تمام امکانات  وارد میدان نبرد با ما شده است و سنگر به سنگر پیش آمده و با جنگ تن به تن، در تمام حوزه های جامعه نفوذ کرده است، دیگر هیچ اهرم دفاعی و حجتی برای بی برنامه گیری و کم کاری برای ما باقی نمی ماند. امروز امید مقام معظم رهبری به حوزه های علمیه به خصوص خواهران طلبه است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha