جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ این رژیم بر اساس خرافات، مذهبی باعنوان وهابیت درست کرده و با همین مذهب، میلیونها قرآن چاپ می کنند، ولی خود نه تنها به این آن عمل نمی کنند، بلکه زیر پرچم غرب و رژیم کودک کش اسرائیل قرار­گرفته و زیر سلطه این جنایتکاران مسلمانان را قتل عام می کنند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی  پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر این که رژیم آل سعود دشمن سر سخت اسلام و شیعیان است، گفتند: این رژیم در دانشگاه های وهابی، شیعیان را کافر می دانند و کشتن آنان را واجب و مال و اراضی را مباح عنوان می کنند.

ایشان افزودند: این رژیم بر اساس خرافات، مذهبی باعنوان  وهابیت درست کرده و با همین مذهب، میلیونها قرآن چاپ می کنند، ولی خود نه تنها به  آن عمل نمی کنند، بلکه زیر پرچم غرب و رژیم کودک کش اسرائیل قرار¬گرفته  و زیر سلطه این جنایتکاران مسلمانان را قتل عام می کنند.

این مرجع تقلید با بیان این که رژیم سعودی لیاقت مدیریت کعبه  را ندارد، با تأکید بر اینکه نزدیک به 26 میلیون نفر امسال وارد عراق برای مراسم اربعین شده، ولی اتفاقی نیافتاد اظهار داشتند: فاجعه منا مشخصه یک سوء مدیریت است و ما مسلمانان از این موضوع ناراحت هستیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: این رژیم سعودی، رژیمی زور¬گو است و برای مردم خود ارزشی قائل نیست، چون مردم در این کشور اختیاری از خود ندارند و در حقیقت مردم این کشور  برده های آل سعود اند.

ایشان در ادامه با بیان این که خدمت  به  نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام، از با ارزش ترین خدمت ها و همچین عبادت به شمار می رود، گفتند: عبادت اقسام زیادی دارد و یک قسم آن خدمت کردن به مردم است.

معظم له  با اشاره به برخی متون ادبی  افزودند: سعدی در بیتی ، عبادت را اختصاص به خدمت به خلق کرده است که نادرست است و باید گفت عبادت تنها منحصر در خدمت به خلق نیست.

این مرجع تقلید در ادامه نقدی هم به مسلک صوفیان زدند و اظهار داشتند: این مسلک فکر می کند که اسلام در سبیل بلند گذاشتن، تسبیح و گوشه نشینی خلاصه می شود در حالی که اسلام فراتر از این ها است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه فعالیت های که انجام می دهید، باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود، افزودند: رسانه ابزار مهمی برای تبلیغات است و لازم است از این عنصر مهم بهترین بهره برداری را کرد تا مردم و جامعه بدانند شما چه خدمت های انجام می دهید.

انتهای پیام:40/313

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha