چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه بر ضرورت نخبه پروری در مدارس علمیه تاکید کرد و گفت: باید با شناسایی طلاب نخبه از آنها حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، امروز چهارشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه  علمیه استان کرمانشاه و معاونین و مسئولان حوزه استان، تصریح کرد: مدیریت حوزه استان تلاش ها و پیگیری های خوبی در جهت تربیت و پرورش طلاب از خود نشان داده است و این جدیت در پیشرفت سطح علمی و اخلاقی طلاب  قابل توجه و قابل تقدیر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با استقبال از حضور در مدارس علمیه کرمانشاه و تدریس دروس حوزوی، بیان داشت: طلاب حوزه کرمانشاه در سایه توجهات خاص خداوند و تلاش های مجدانه مدیریت و مسئولان حوزه، از سطح علمی و اخلاقی بسیار خوبی برخوردار هستند، لذا رونق علمی و اخلاقی در مدارس علمیه استان کرمانشاه سبب ترغیب من به حضور در میان طلاب و برگزاری کرسی هایی در این مدارس شده است.

وی، نظارت بر اخلاق و علم را از ضروریات دانست و گفت: باید در مدارس علمیه نخبه پروری کرد، آن ها را شناسایی و نظارت کافی و لازم را بر طلاب نخبه داشت و  حمایت خود را از طلاب نابغه بیشتر کرده و مشکلات آن ها را مرتفع کنیم، قطعأ این موارد می تواند زمینه ساز تقویت طلاب و مدارس علمیه گردد و اسلام را از شر دشمنانش ایمن می گرداند.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha