جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری ۵۰۰ گفتمان دینی در مدارس علمیه، دانشگاه ها و مدارس دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام صادق جعفرپور، در همایش بررسی ابعاد سبک زندگی ایرانی اسلامی، در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد که با هدف بررسی آثار مخرب ماهواره و استفاده نادرست از فضای مجازی برگزار شد، گفت: امروز فضای مجازی و کارکردهای آن بر افکار عمومی اثر گذار شده است، به گونه ای که این تاثیر در سبک زندگی افراد جامعه مشهود بوده و بسیاری از کارکردهای خانوادگی و اجتماعی را دچار اخلال کرده است.

وی با بیان اینکه امروز رسالت مبلغان پاسخگویی به شبهات دینی و فرهنگی است، افزود: مبلغان باید با علم و آگاهی در راستای ارتقاء بصیرت و بینش افراد جامعه و مقابله با آسیب های شوم فضای مجازی و شبکه های معاند تلاش کنند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه تا پایان هفته جاری ۶ گفتمان حوزوی و دانشجویی در مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این گفتمان ا که بصورت متناوب در مدارس علمیه و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برگزار می شود افراد شرکت کننده اصول پاسخگویی به شبهات را زیر نظر کارشناسان حوزه فرا می گیرند.

وی از برگزاری بیش از ۵۰۰ گفتمان دینی تاکنون در مدارس علمیه، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مدارس دانش آموزی این شهرستان خبر داد و گفت: این گفتمان ها با رویکرد پرسش و پاسخ، با هدف آمادگی مقابله با آسیب های شوم ماهواره ها و فضاهای مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha