جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانه ای ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه، از حکومت این کشورخواستند فریب تحریک صهیونیست ها را نخورده و با شیعیان با احترام رفتار کند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» بیانیه حضرت آیت الله علوی گرگانی استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی«وَما نَقَموا مِنهُم إِلّا أَن يُؤمِنوا بِاللَّهِ العَزيزِ الحَميدِ»

 جنایت ارتش نیجریه و شهادت تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم نیجریه در کنار جسارت و شهادت همسر و فرزند جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی مایه تاسف و تالم شدید شد.

حکومت نیجریه باید بداند که اینگونه رفتارها که به تحریک گروه های ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام می گیرد،  هیچ تاثیری جز بدتر شدن اوضاع این کشور و آلوده شدن مملکت نیجریه به درگیری ها و کشمکش های بیشتر نخواهد داشت و خون این افراد مظلوم دامنگیر حکومت می شود. لذا توصیه می شود فریب تحریک ها و آزارهای  مخالفین شیعه را نخورده و ارتش و پلیس نیجریه ضمن آزاد کردن هر چه سریعتر آن عالم محترم، تمام هم و غم خود را صرف مبارزه با خونریزی های گروه های شبه نظامی همچون بوکوحرام کرده و با شیعیان این کشور با احترام و به دور از سوء ظن و بدبینی رفتار کند.

در پایان بار دیگر ضایعه مولمه شهادت و همسر جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی را تسلیت گفته و امید است که خداوند به ایشان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha