جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، با تاکید بر اهمیت پژوهش گفت: پژوهش قلب تپنده حوزه است که در حوزه استان قزوین هم بایداین مهم مورد اهتمام قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین  در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی گفت: حجت الاسلام ابراهیمی یکی از شخصیتهای ارزشمند و از علمای مطرح این استان بوده و خود صاحب تالیفات ارزشمندی در مباحث پژوهشی داشتند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مدیر سابق حوزه علمیه قزوین در طو ل بیش از 30 سال توانست در مدارس علمیه قزوین شاگردان زیادی را تربیت نمایند و باید از زحمات ایشان قدردانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام عباسی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شورای حوزه از شخصیتهای علمی حوزه تشکیل شده و انتخاب ایشان نیز با همفکری و نظر این شورا انجام شد.

وی ادامه داد: مدیر جدید حوزه علمیه قزوین باید همیشه در تلاش باشد تا حوزه علمیه قزوین که از حوزه های ارزشمند و کهن این نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود در مسیر ارزش های قرآنی، نهج البلاغه و کارهای پژوهشی قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: پژوهش قلب تپنده حوزه علمیه قزوین محسوب شده و مدیر جدید حوزه علمیه باید در این قسمت مهم از افرادی خوشفکر استفاده کند.

امام جمعه قزوین از تلاشهای ماندگار آیت الله باریک بین و مرحوم شالی در احیای مدارس علمیه در قزوین قدردانی کرد.

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: تمام طغیان گری ها، قتل عام ها، جنگ ها و خونریزی ها، پدیده های شومی همانند داعش و امثال آن که در جامعه امروز مشاهده می شود، به خاطر دوری از خشیت الهی صورت می گیرد و دنیاپرستی در جوامع ترویج پیدا کرده است. بنابراین عاملان دینی و پرورش یافته حوزه باید مردم را با خشیت الهی آشنا کنند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha