جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات مردم نیجریه

حوزه / مردم کشمیر در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه تظاهرات کرده و تاکید کردند: ارتش نیجریه فرقی با بوکوحرام ندارد. سازمان ملل باید به کشتار بیرحمانه صدها تن از شیعیان که همچنان نیز ادامه دارد، توجه نشان دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از kashmirinfocus.com، انجمن شیعیان جامو و کشمیر، علیه کشتار مردم نیجریه بدست ارتش این کشور و کشتارهای داعش در سوریه تظاهرات کردند.

مردم کشمیر در این راهپیمایی، سکوت جهانیان در مقابل کشتارهای بی رحمانه مردم در این کشورها را محکوم کردند.

به گفته تظاهرکنندگان هزاران بیگناه در نیجریه، سوریه و پاکستان در سال‌های اخیر به دست گروه‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند و دولت‌های غربی که مدعی جنگ با تروریست هستند، اهمیتی به این جنایات نمی‌دهند.

امانت شاه، رئیس انجمن امامیه در این باره گفت: ما کشتار اخیر شیعیان در نیجریه را به شدت محکوم می‌کنیم. این نشان می‌دهد که ارتش نیجریه نیز فرقی با بوکوحرام ندارد. سازمان ملل باید به کشتار بیرحمانه صدها تن از شیعیان که همچنان نیز ادامه دارد، توجه نشان دهد.

پروفسور ساجد علی خان،  دبیر انجمن امامیه نیز گفت: جامعه شیعیان جامو و کشمیر با فرستادن نامه‌ اعتراض به کمیسیون عالی نیجریه این اقدامات ارتش را محکوم خواهد کرد. این اقدامات ارتش نیجریه علیه شیعیان هیچ تفاوتی با برخوردهای نیروهای شیطانی بوکوحرام و داعش ندارد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha