جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بدون توجه به دستورات اهل بیت(ع) انسان سعادتمند نمی شود، تصریح کرد: وهابیون به دلیل این که از اهل بیت(ع) تبعیت ندارند، از اسلام فاصله گرفته و زیر پرچم قرآن به اسلام صدمه می زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امروز در افتتاحیه جشنواره قرآنی «مدهامتان» کانون های مساجد کشور، در اصفهان اظهارکرد: ارتباط با قرآن، فقر، پیچارگی، ترس و وحشت را از بین می برد و هیچ ثروت و مونسی بهتر و بالاتر از آن نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قرآن همه را به تمسک به اهل بیت(ع) توصیه می کند، ابراز داشت: منظور از صراط مستقیم قرآن همان راه و مسیر زندگی اهل بیت(ع) است که انسان باید از این چهارده نور معصوم برای سعادت و حرکت در راه مستقیم الگوگیری کند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر این که اهل بیت(ع) نیز ما را به تمسک به قرآن توصیه می کنند، تصریح کرد: قرآن و اهل بیت(ع) در کنار یکدگرند و تکمیل کننده هستند.

آیت الله مهدوی با بیان این که بدون توجه به دستورات و فرامین اهل بیت(ع) انسان سعادتتمند نمی شود، تصریح کرد: وهابیون به دلیل این که از اهل بیت(ع) تبعیت ندارند، از اسلام فاصله گرفته و این موضوع موجب شده تا حرکت های ضد اسلامی انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بی بهره ماندن از اهل بیت(ع) موجب شده که قرآن به تنهایی آن ها را کفایت نکند و آنان در زیر پرچم قرآن به اسلام صدمه بزنند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های قرآنی، گفت: برگزاری جلسات آموزشی تفسیر و صوت و لحن بسیار مناسب و ارزشمند است، اما حفظ قرآن به دلیل ارتباط بیشتر با قرآن مناسب تر است، چرا که حافظان قرآن ارتباطی بیشتری با قرآن برقرار می کنند که ارتباط آن ها بیشتر از بخش های دیگر فعالیت های قرآنی مانند قرائت و تفسیر قرآن است و رهبر معظم انقلاب نیز به همین دلیل مردم را به حفظ قرآن توصیه می کنند.

313/38

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha