جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ نهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) تهران، روزهای پنجم تا نهم بهمن ماه در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مرتضی نجفی قدسی، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات قرآنی در هفت رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ 5 جزء، حفظ 2 جزء ، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای آن ویژه برادران برگزار خواهد شد.

وی با اعلام این که در این دوره از مسابقات رشته حفظ دو جزء نیز به رشته ها اضافه شده، لذا داوطلبان می توانند در رشته جدید نیز ثبت نام نمایند، این مسابقات از دوم الی ششم آذر ماه 94 ویژه خواهران برگزار شده و از پنجم تا نهم بهمن‌ماه ویژه برادران در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران، واقع در واقع در بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

مسئول دارالقرآن امام علی (ع) تهران افزود: داوطلبان برای شرکت در این مسابقات، ابتدا به بایدسایت دارالقرآن علامه طباطبایی به نشانی WWW.dqat.ir مراجعه کرده و فرم‌‌های ثبت‌نام را پر نمایند، البته افرادی که قبلا ثبت نام نموده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند ، این ثبت نام از بیست و پنجم آذر ماه آغاز شده و به مدت ده روز تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت و به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

مسئول دارالقرآن امام علی(ع) در پایان گفت: در مدت حضور داوطلبان در ایام مسابقات، پذیرایی کامل صبحانه، ناهار و شام به عمل خواهد آمد، ولی در خصوص اسکان داوطلبان، این دارالقرآن تعهدی نخواهد داشت .

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha