جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد پالم بیچ در فلوریدای آمریکا

حوزه / باگذشت دو هفتع از حمله نژادپرستها به مسجدی در آمریکا، مسئولان مسجد اعلام کردند که فعالیت های عبادی و فرهنگی این مسجد از روز شنبه مجددا آغاز می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wpbf.com، دو هفته بیشتر از تهاجمات خرابکارانه به مسجد پالم بیچ در فلوریدای آمریکا توسط اسلام‌هراسان نژادپرست نگذشته که متولیان این مسجد قصد بازگشایی این مکان را دارند.

در کنفرانسی که به همین مناسبت برگزار شد، مسئولین مسجد با بیان اینکه قصد بازگشایی این مسجد در روز شنبه برای عموم را دارند، اعلام کردند که هدف اصلی آن‌ها روشن سازی و هدایت مردم به سوی اسلام و محکومیت بی قید و شرط داعش است. آن‌ها در پی تعلیم و آگاه‌سازی جامعه و پاسخ گویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان هستند.

یادآور می شود شریف الحسینی مدیر مرکز اسلامی پالم بیچ شمالی، در روز چهارم دسامبر، با ورود به مسجد متوجه شکسته شدن شیشه‌های مسجد و ریخته شدن خون و شیشه بر روی زمین شده بود.

او در این باره گفت: من عصبانیت عده‌ای را در پی حملات تروریستی درک می‌کنم اما تصور می‌کنم این عصبانیت به سمت غلطی هدایت شده است. اگر می‌خواهید راجع به اسلام بدانید باید به منابع مراجعه کنید. به اینجا آمده و سئوالاتتان را بپرسید. حتی اگر عصبانی باشید ما ناراحت نمی‌شویم و با درک متقابل با شما رفتار می‌کنیم.

پلیس، جاشوآ کیلتز را به اتهام تخریب و آسیب رساندن به اموال مسجد، همچنین دزدی از منازل بازدداشت کرده است. با وجودی که دادستان، کیلتز را به اتهام جرایم نفرت‌محور مورد پیگرد قانونی قرار داده، اما الحسینی معتقد است که او باید به مسجد آمده و  با گفتگو و مباحثه هدف‌مند به شناخت از اسلام برسد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha