چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بوستان کتاب

حوزه /موسسه بوستان کتاب به مناسبت نهم ربیع الاول، روز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، آثار خود را در موضوع مهدویت با تخفیف ۲۰ درصد عرضه می کند.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی بوستان کتاب، دو قفسه در کتابفروشی موسسه، به آثار مربوط به امام زمان و موضوع مهدویت اختصاص داده شده و علاقه مندان می توانند این آثار را در این دو قفسه مشاهده کنند.

برخی از این آثار عبارتند از: المهدی (عج)؛ تالیف مرحوم آیت الله سیدصدرالدین صدر، راه مهدی؛ تالیف آیت الله سیدرضا صدر، امامت و امامان؛ تالیف آیت الله ابراهیم امینی، چشم اندازی به حکومت مهدی (ع)؛ تالیف حجت الاسلام نجم الدین مروجی طبسی، نقش اجتماعی انتظار؛ تالیف حسین عبدی پور، نزول مسیح و ظهور موعود؛ تالیف میرتقی حسینی خواه،  مصلح جهانی از دیدگاه شیعه و اهل سنت؛ تالیف سیدهادی خسروشاهی، صبح امید؛ تالیف استاد جواد محدثی، جزیره خضراء افسانه یا واقعیت؛ تالیف فاضل فرهیخته ابوالفضل طریقه دار و ...  اشاره کرد.

تعدادی از این کتاب ها به چاپ های 9 و 10 و 12 نیز رسیده اند و به تازگی برای چندمین بار تجدید چاپ شده اند که این امر، مایه افتخار موسسه بوستان کتاب است. از آن جمله می توان کتاب های: جزیره خضراء، افسانه یا واقعیت (12چاپ)، چشم اندازی به حکومت مهدی (عج) (10چاپ)، صبح امید (10چاپ)، عصر زندگی (9چاپ) و ...  را نام برد.

گفتنی است دوشنبه نهم ربیع الاول، مصادف با 30 آذر 94،  آغاز دوران امامت آخرین ذخیره الهی،  حضرت بقیه الله است .

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha