چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جواهریان کاشان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان از سفر استانی رئیس و مدیران ارشد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور به شهرستان کاشان خبر داد.

حجت الاسلام جواهریان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر بیان کرد: سفر استانی رئیس و مدیران ارشد مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با هدف دیدار با اساتید، مدیران، طلاب، روحانیون و ائمه جمعه شمال استان اصفهان و مسئولین این منطقه برگزار می‌شود و مدیران ارشد این مرکز در روز دوشنبه 30 آذرماه به مدارس علمیه این منطقه اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین ربانی، اول دی ماه، شهرستان دارالمؤمنین کاشان حضور خواهند یافت، تصریح کرد: اولین برنامه ارئیس مرکز خدمات، روز سه‌شنبه با حضور در مزار شهدای دفاع مقدس شروع و بعد از دیدار با نماینده ولی‌فقیه و شخصیت‌ها و بزرگان حوزه، در جلسه مسئولین شهرستان شرکت خواهد کرد.
مدیر مرکز خدمات کاشان ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جلسه‌ای با ائمه جمعه شهرستان‌های شمال استان اصفهان (کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، زواره، مهاباد، بادرود، ابوزیدآباد، نوش آباد، سفیدشهر، مشکات، قمصر، نیاسر، مشهد اردهال و برزک) دیدار می‌کنند و بعد از نماز مغرب و عشا با اساتید، مدیران و معاونین مدارس علمیه برادران و خواهران دیدار و گفتگو خواهند کرد.
وی ابراز داشت: مدیران ارشد مرکز خدمات با هدف معرفی جایگاه این مرکز و اطلاع رسانی از مأموریت مرکز ، با طلاب، روحانیون، مدیران و اساتید دیدار و گفتگو خواهند کرد و از تلاش آنها در زمینه‌های تدریس، تحصیل، تبلیغ، تحقیق و تألیف و ایجاد فضای معنوی در این منطقه قدردانی خواهند کرد.
حجت الاسلام جواهریان تقویت جایگاه مرکز خدمات در بین مسئولین را از دیگر آثار سفر استانی اعلام کرد و افزود: این سفر و تعامل با مدیران شهرستان و استان موجب تعامل و همکاری فعالیت‌های مرکز در زمینه‌های فرهنگی، رفاهی، مسکن و سلامت خواهد شد.

انتهای پیام/313/30

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha