جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع طلاب در حمایت از شیعیان نیجریه

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه از برگزاری تجمع بزرگ اعتراض آمیز طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار شیعیان بی دفاع نیجریه و حمایت از شیخ زاکزاکی در مدرسه علمیه فیضیه خبر داد.

حجت الاسلام  سید حسن طیب حسینی با اعلام این خبر به  خبرگزاری «حوزه»، گفت:  مرکز مدیریت حوزه های علمیه فاجعه کشتار شیعیان نیجریه از سوی ارتش این کشور را به شدت محکوم  می کند.

وی حمله ارتش نیجریه به شیعیان، را یک  جنایت انسانی دانست و اظهار داشت:  قطعا پشت پرده این جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرار دارد؛  سکوت رسانه ها و مجامع بین المللی و حقوق بشری در برابر این فجایع، نشان از این واقعیت است و سوالهای زیادی درباره پشت پرده آن ایجاد می کند.

رئیس شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در ادامه از حمایت همه جانبه حوزه علمیه قم، اساتید و طلاب از  شیعیان مظلوم و بی دفاع  نیجریه خبرداد و گفت: طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تجمعی در حمایت از شیعیان نیجریه به رهبری شیخ زاکزاکی که در پی حمله ارتش این کشور 500 نفر از آنان به شهادت رسیدند، امروز ساعت ۳۰ / ۱۰ صبح در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام  طیب حسینی اظهار داشت: در این تجمع، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، رئیس جامعه المصطفی و امام جمعه قم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha