پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون در مسجد جمکران

حوزه/ گردهمایی بزرگ بیش از یک هزار نفری طلاب و روحانیون با عنوان تجدید عهد به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج)، در مسجد مقدس جمکران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شب 9 ربیع الاول با مشارکت شورای عالی قرآن، محفل بزرگ قرآنی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و با حضور طلاب و روحانیون و چهره‌های قرآنی برای بیعت با امام زمان(عج) در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد که این برنامه از سوی شبکه قرآن و شبکه معارف به‌طور زنده پخش گردید.

این گزارش حاکیست، این گردهمایی با همکاری مرکز تخصصی مهدویت، ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی، مسجد مقدس جمکران، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه ترتیب داده شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در حاشیه این مراسم معنوی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: گردهمایی فوق با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت، میثاق با امام زمان (عج) و گرامیداشت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت آن حضرت، از روز جمعه 27 آذر مصادف با 6 ربیع الاول با برگزاری مراسم نورانی دعای ندبه و سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی سید مهدی میرداماد آغاز شد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: همزمان با مسجد مقدس جمکران، در مشهد مقدس، سامراء، کربلا، کاظمین و بیش از سه هزار مسجد در سراسر کشور امشب (شب 9 ربیع الاول) ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله قرائت دعای فرج و«لبیک یا مهدی» را اجرا می کنند.

این گزارش حاکیست، شرکت کنند گان در این گردهمایی عظیم، ضمن قرائت میثاق نامه بیعت دوباره با امام زمان (عج)، پیوند خود را با آن حضرت مستحکم تر کردند.

انتهای پیام   313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا رستمی IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    علاقه مند هستم معارف مهدویت را به شکل علمی و عملی به صورت گسترده کسب نمائم متشکرم