شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیین تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه علمیه خوزستان، با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و فضلاء، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد و از سه پژوهشگر برتر حوزوی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، امروز پیش از اهداء جوایز، در سخنانی کوتاه به نحوه شناسایی و معرفی این پژوهشگران اشاره کرد وگفت: برای شناسایی این پژوهشگران، جلسات متعددی با کارشناسان حوزوی خوزستانی برگزار شد و نهایتاً به سه نفر به عنوان برترین های عرصه پژوهش این استان انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، به عنوان نخستین پژوهشگر برتر حوزه علمیه خوزستان معرفی شد .

وی سوابق درخشانی در عرصه پژوهش و فعالیت‌های پژوهشی همچون چاپ کتاب عصر امام خمینی(ره) با تجدید چاپ بیش از 20 دوره و تدریس در سطوح مختلف حوزوی را در کارنامه خود دارد.

دومین پژوهشگربرگزیده حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رشید پور بود که ضمن داوری بیش از 30 پایان‌نامه حوزوی، تألیف کتاب «بررسی قاعده لاضرر از دیدگاه امام خمینی» را در سوابق پژوهشی خود داراست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم حمیدی، از اساتید بحوزه علمیه خوزستان، سومین پژوهشگر برتر بودن که وی نیز همچون سایر برگزیدگان، با اهداء لوح یادبود توسط آیت‌الله موسوی جزایری، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha