پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی اعتکاف استان تهران

حوزه/ قائم مقام ستاد مرکزی اعتکاف کشور از برگزاری هم اندیشی مدیران ستادهای اعتکاف استان ها در آینده، به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید باقر تکیه ای، امروز در نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی اعتکاف استان تهران، در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، با اشاره به اینکه مقالات برگزیده از میان1700 اثر رسیده به نخستین جشنواره بین المللی اعتکاف در کتاب «بر بال قنوت» انتشار یافت، گفت: آثار برگزیده جشنواره دوم که با رویکرد تصویری و رسانه ای بود نیز در قالب یک نرم افزار و کتاب «آئینه زار اعتکاف» جمع آوری شد. 

قائم مقام ستاد مرکزی اعتکاف کشور افزود: مقالات برتر سومین جشنواره بین المللی اعتکاف نیز در قالب کتاب «بر ساحل سجود» انتشار یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه دبیرخانه ستاد مرکزی اعتکاف در قم به فعالیت می پردازد، ابراز داشت: مسئولان فرهنگی، دیدگاه های خود را در زمینه ارتقای کیفی اعتکاف به اطلاع دبیرخانه برسانند.

حجت الاسلام تکیه ای با اعلام این که دومین هم اندیشی مدیران استان های اعتکاف در آینده به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: باید فعالیت های پراکنده در زمینه اعتکاف را مرتبط کرد و زمینه هم افزایی فراهم شود تا از توانمندی های مساجد بهره گیری بیشتری صورت گیرد.

قائم مقام ستاد مرکزی اعتکاف کشور در پایان گفت: جشنواره بین المللی اعتکاف زمینه ساز انتقال این فرهنگ به کشورهای مختلف شده است.

انتهای پیام 313/33

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha