جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9 دی

حوزه/جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری، استاندار و جمعی از مسئولین قم در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرت الله لطفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در این جلسه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در جامعه اسلامی به تبیین اهمیت این دهه و لزوم تلاش مستمر برای ایجاد بصیرت و آگاهی در مردم پرداخت.

وی گفت: افتخار مردم ایران پیروی از روحانیت و علمای دینی است و نباید با توطئه های مسموم دشمنان اسلام و انقلاب،  این اصل مهم به فراموشی سپرده شود.

لطفی با بیان اینکه دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، متعلق به حزب و جناح خاصی نیست خاطر نشان ساخت: این روزهای مهم و تاثیر گذار متعلق به اصل اسلام و انقلاب است و در این دهه باید تلاش کرد تا هرچه بیشتر بصیرت و آگاهی مردم و نسل جوان نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی و لزوم پیروی از ولایت فقیه بیشتر شود.

وی افزود: مردم قم در 19 دی ماه سال 56 با آن قیام خود با ولی فقیه پیمان بستند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند و در نهم دی ماه سال 88 نیز مردم سراسر ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت و محکوم کردن اقدام فتنه گران به راهپیمایی پرداختند.

لطفی گفت: یوم الله ۹ دی نیز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روزی است که همگان برای خنثی کردن توطئه های بسیار پیچیده و فتنه براندازان نظام دینی به صحنه آمدند.

خاطر نشان می شود: صادقی، استاندار قم نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی در کشور گفت:دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب کاملا یک دیدار مردمی و با حضور همه اقشارخواهد بود و باید در این دیدار مهم و مبارک با رهبری انقلاب اسلامی، همدلی و همزبانی را به صورت عملی به همگان نشان دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha