پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام عباسی - جامعه المصطفی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه المصطفی از برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم بحرینی و اهدای جایزه جهانی المصطفی به این شخصیت علمی در کنفرانس وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباسی امروز پس از نماز ظهر و عصر در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه که با حضور اعضای ستاد برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم بحرینی برگزار شد، اظهار داشت: نکوداشت شخصیت های بین المللی شیعه تحت عنوان جایزه جهانی المصطفی، برنامه ای است که جامعه المصطفی العالمیه برای انجام آن برنامه ریزی داشته و تاکنون برای شخصیت هایی همچون مرحوم آیت الله موسوی لاری، سید اختر رضوی، آیت الله تسخیری و ... انجام شده است.

وی ابراز داشت: برگزاری بزرگداشت شیخ عیسی قاسم بحرینی و اهداء جایزه جهانی المصطفی به ایشان از 2 سال قبل برنامه ریزی شده بود؛ اما به دلیل حساسیت مسئولان بحرینی مبنی بر انجام نکوداشتی مناسب از حیث بین المللی به تأخیر افتاد.

معاون پژوهش المصطفی خاطرنشان ساخت: برای انجام مناسب این نکوداشت، تصمیم گرفته شد که این برنامه در حاشیه کنفرانس وحدت انجام شود تا شخصیت های بین المللی نیز در این نکوداشت حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: این کنفرانس روز چهارشنبه، نهم دی ماه در سالن همایش های صدا و سیما در تهران برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش المصطفی افزود: آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، دکتر ولایتی و شيخ احمد بدر الدين حسون، مفتی سوریه از دیگر سخنرانان این نکوداشت می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار داشت: رونمایی از 33 اثر شیخ عیسی قاسم و همچنین اهدای نمادین جایزه جهانی المصطفی از دیگر برنامه های این نکوداشت می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: این نکوداشت از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برخی از شبکه های ماهواره ای پوشش تصویری داده خواهد شد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha