پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علم الهدی در جمع اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین

حوزه / عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین؛ هدایت و روشنگری جامعه را دو رسالت مهم روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: علما و روحانیون به وظیفه خود در ایستادگی و مقابله با استکبار عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین که با موضوع «رفتارشناسی نفوذ استکبار و بررسی اوضاع منطقه» در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به دوران 37 ساله انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حرکت ها و توطئه های مختلف از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه فرصت های مهمی در پیش روی نظام اسلامی قرار دارد، افزود: امروز حرکت های مرموزانه استکبار پررنگ تر از گذشته است.

این عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین؛ هدایت و روشنگری جامعه را دو رسالت مهم روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: علما و روحانیون به وظیفه خود در ایستادگی و مقابله با استکبار عمل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از ده ها بار در بیانات خود به اهمیت بررسی رفتار نفوذ استکبار تاکید کرده اند، ابراز داشت: حوزه و دانشگاه باید با بررسی، تبیین و روشنگری رفتار استکبار به مطالبات رهبری در این زمینه پاسخ دهند.

وی افزود: مبارزه با استکبار یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: این اجلاسیه با هدف بررسی رفتارشناسی نفوذ استکبار و ارائه اخبار ویژه وضعیت منطقه به اساتید حوزه های علمیه برگزار شده است.

این عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اجلاس علمی «سخنی با قلب های زنده» به مناسبت سالروز ارسال نامه نخست مقام معظم رهبری به جوانان غربی برگزار خواهد شد و از اساتید حوزه خواستار ارائه مقالات براساس محورهای ارائه شده هستیم.

انتهای پیام/313/33

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha