چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: دشمن با جنگ نرم و اشاعه ناهنجاری از طریق فضای مجازی و... ،درصدد تسلط بر فکر جوانان است؛ لذا طلاب باید با انس بیشتر با قرآن و معارف ائمه (علیهم السلام) در جهت بصیرت بخشی به جامعه همت گمارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم سخائی استاد حوزه در نشست اخلاقی تربیتی در جمع طلاب خوابگاهی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری (ره) تنکابن با بیان نظم نظام آفرینش و قانون تکوینی و تشریعی اظهار داشت: اگر انسان با اراده خویش به سمت قوانین تشریعی برود و پایبند به آن باشد، به کمال می رسد.

وی با اشاره به عبادت 6000 ساله شیطان و نافرمانی او افزود: عبادت باید همراه با اطاعت باشد؛ چرا که عبادت کردن آسان، ولی اطاعت کردن سخت است و عبادت بدون اطاعت انسان را به گمراهی همانند شیطان می کشاند.

این استاد حوزه خواهران  در ادامه تصریح نمود: شما طلاب با توجه به فراهم بودن فضا و امکانات و بستر مناسب جهت  تحصیل و کسب معارف اسلامی و مهارتهای زندگی، باید تمام تلاش خود را برای استفاده درست از این فرصت به وجود آمده بنمایید؛ همچنین در فضای خوابگاه فقط به  خواندن کتب درسی اکتفا نکرده و مطالعات جانبی را در کنار آن داشته باشید.

 وی در پایان با اشاره بر کلام رهبری در خصوص داشتن بصیرت خاطر نشان نمود: دشمن با جنگ نرم و اشاعه ناهنجاری از  طریق فضای فضای مجازی و... ،درصدد تسلط بر فکر جوانان است؛ لذا طلاب باید با انس بیشتر با قرآن و معارف ائمه (علیهم السلام) در جهت بصیرت بخشی به جامعه همت گمارند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha