جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: در آستانه میلاد حضرت مسیح و میلاد پیامبر اسلام، به یاد ارزش هایی مانند محبت و برادری و گذشت می افتیم که پیامبران به انسان آموخته اند و انگیزه عمل به این ارزش ها در ما تقویت می شود تا بیش از پیش اهل گفتگو و محبت باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق امروز در پیامی سال جدید میلادی را به پاپ فرانسیس تبریک گفت و آرزو کرد که صلح و امنیت بر تمام جهان حکم فرما باشد.

در این پیام آمده: خرسندم که به شما و تمام مسیحیان جهان صمیمانه سال جدید میلادی را تبرک بگوییم و برای شما سالی سرشار از خیر و برکت آرزو می کنم؛ چرا که حضرت عیسی پیامبر محبت و مهربانی است و آغاز سال میلادی همزمان با ولادت این پیامبر خدا(ص) است و امسال نیز این ایام همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) شده است.

وی افزود: در چنین روزها و اعیادی به یاد ارزش هایی مانند محبت و برادری و گذشت می افتیم که پیامبران به انسان آموخته اند و انگیزه عمل به این ارزش ها در ما تقویت می شود تا بیش از پیش اهل گفتگو و محبت باشیم و تمام ادیان و فرهنگ هم با هم گفتگو کنند و افراطی گری و خشونت را کنار بگذارند تا صلح و امنیت و همدلی در تمام جهان حکمفرما شود و برای شما نیز آرزوی سلامتی و برای مسیحیان آرزوی امنیت و شکوفایی دارم.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha