پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مهدوی امین

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: متولیان و دستگاه‌های امور فرهنگی برای نهادینه کردن و فرهنگ سازی محورهای ایثار و شهادت از موازی کاری و عدم همدلی بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در شورای ترویج ایثار و شهادت استان لرستان با اعلام این مطلب گفت:شهادت و ایثار سرمایه‌ای عظیم در دین مبین اسلام است و امروز باید ابعاد این فرهنگ و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری کوچه ها و خیابان ها با نام و یاد شهدا، یاد و خاطره  آنها را در جامعه پدیدار می‌سازد، تصریح کرد:باید متولیان شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری متولیان این بخش خاطرات رزمندگان و جانفشانی های آنان را به صورت مکتوب به جامعه تحویل دهند.

وی با بیان اینکه گردآوری این خاطرات می تواند در اذهان عمومی از بسیاری از آسیب های اجتماعی عصر حاضر پیشگیری کند افزود: شهداء، جانبازان و ایثارگران بهترین و ناب ترین فرهنگ انسانیت و اخلاقیت در جامعه کنونی هستند و باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زندگی مردم ساری و جاری شود.

فرهنگ ایثار و شهادت راز پیروزی و ماندگاری نظام اسلامی

استاندار لرستان نیز در این جلسه با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت راز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، گفت:جوانان با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی، کاخ‌های ظلم و استبداد را در هم شکستند و با نثار خون خود آزادی و آزاده خواهی را به ملت هدیه دادند.

بازوند با بیان اینکه جوانان دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز جانانه و شجاعانه در دفاع از کیان انقلاب اسلامی استمرار و حیات انقلاب را نهادینه و استمرار بخشیدند، افرود: شهادت شاه راه موفقیت نظام جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مبارزه با دشمن بوده است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha