جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آشتیانی

حوزه/ آمریکا در هر نقطه دنیا که حضور یافت موجب کشتار ملت های مظلوم شد؛ گروه های تکفیری و داعش را ایجاد کرد تا کشورهای اسلامی را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی شامگاه شنبه در همایش «طلایه داران نور و رحمت» ویژه شعراء و مداحان استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه مدرسین برنامه های مختلفی را در طول سال در راستای بصیرت آفرینی اقشار گوناگون جامعه برگزار می کند، اظهار داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای گردهمایی شعراء و مداحان قم بود.

وی با بیان اینکه رحمت خداوند در این ایام با ولادت حضرت رسول(ص) در عالم گسترش یافت، ابراز داشت: پیامبراکرم(ص) برای نجات و دستیابی انسان ها به کمال مبعوث شد.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به وضعیت فاسد جزیره العرب، گفت: در آن زمان فسادی وجود نداشت که صورت نگرفته باشد؛ حضرت رسول(ص) مبعوث شد تا انسان ها را از ظلمت و تاریکی به سوی نور هدایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تکیه اشعار به مبانی انقلابی، جهادی و حماسی، گفت: رصد، شناسایی و معرفی دشمن در قالب هنر یکی از بزرگ ترین خدمت ها به مردم است.  

وی بر لزوم بصیرت و عدم بی تفاوتی نسبت به دشمنان تاکید کرد و افزود: قرآن تاکید می کند که برای دستیابی عزت و نجات به سوی دشمن نروید؛ آمریکا در کدام نقطه از دنیا آبادانی ایجاد کرده است؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در هر نقطه دنیا که حضور یافت موجب کشتار ملت های مظلوم شد، افزود: استکبار گروه های تکفیری و داعش را ایجاد کرد تا کشورهای اسلامی را نابود کند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به آمریکا اعتماد نیست، گفت: هنوز جوهر برجام خشک نشده است، کنگره آمریکا دو مصوبه علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزت و نجات خود را از قرآن بخواهیم و دیگران را ناجی خود ندانیم.

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha