سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دشمن در بحث «نفوذ» که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داده اند خواب هایی دارند اما باید بدانند که به لطف الهی همچون گذشته پروژه نفوذ در خبرگان رهبری صد درصد شکست خورده و خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری به جهت جایگاه حساسی که دارد، پشتوانه ، امنیت، استقلال، معنویت، حقانیت، آزادی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که وظیفه ذاتی مجلس خبرگان هم در شرع و قانون تشخیص، تعیین و اعلام رهبری به جامعه اسلامی حدوثا و بقائا می باشد، گفت: حدوثاً به این معناست که وقتی نیاز به انتخاب رهبری باشد باید تشخیص خود را به اعلام کند و در ادامه باید ببیند که آیا رهبری هنوز واجد شرایط رهبری است یا خیر، به همین خاطر مجلس خبرگان اهمیت خاصی در نظام سیاسی ما پیدا می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که دشمنان همواره به دنبال تضعیف جایگاه ها و نهادهای انقلابی مثل مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان هستند، افزود: امروز دشمن در بحث «نفوذ» که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داده اند خواب هایی دارند اما باید بدانند که به لطف الهی همچون گذشته پروژه نفوذ در خبرگان رهبری صد درصد شکست خورده و خواهد خورد.

وی گفت: در واقع مردم بصیر و ولایت مدار ما تحت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و آگاهی در صحنه هستند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان می شوند کما این که در طول بیش از 35 سال گذشته همین طور بوده است

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha