پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر این که نفوذ دشمن، پایه های انقلاب و نظام را تضعیف خواهد کرد، تصریح کرد: اسلام ناب در حال صدور به اقصی نقاط دنیاست و استکبار از این مسئله احساس خطر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی با حضور در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به ضرورت توجه به مسئله نفوذ دشمن و تهدیدهای آن، گفت: نفوذ دشمن در لایه های مختلف جامعه، پایه های انقلاب و نظام را تضعیف خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به این که دشمنان همواره درصدد تضعیف انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: اسلام ناب از ایران اسلامی در حال صدور به اقصی نقاط دنیاست و استکبار از این مسئله احساس خطر می کند و با ترفندهای مختلف درصدد جلوگیری از رشد آن است.

وی، وظیفه طلاب و روحانیون را خطیر دانست و افزود: امروز جهان تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است وظیفه طلاب و روحانیون به عنوان سخنگویان دین و سربازان امام عصر(عج)، صدور انقلاب و اسلام ناب به تمام جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، حیات دشمنان اسلام را رو به افول خواند و عنوان داشت: با اتحاد و همدلی مسلمانان، زمینه های حذف دشمنان از جهان اسلام فراهم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف جامعه به خصوص انتخابات، علاوه بر اعلام وفاداری آنان به انقلاب، نظام اسلامی را در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان بیمه می کند.

وی در پایان تاکید کرد: نظام اسلامی به خدمتگزارانی صادق و انقلابی نیاز دارد، لذا افرادی که به مجلس راه می یابند باید با تبعیدت و پیروی از رهبر معظم انقلاب، صادقانه به نظام اسلامی خدمت کنند و فقط به رشد و توسعه کشور بیاندیشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha