پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری با محکوم کردن اقدام آل سعود در اعدام شیخ نمرگفت:این اقدام عربستان باعث شد تا سقوط آل سعود شتاب بیشتری بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با محکوم کرن اعدام شیخ نمر اظهارداشت:  اعدام شیخ نمر باعث شد تا سقوط و اضمحلال آل سعود شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: شیخ نمر ازچهره  های برجسته شیعه بوده و طرفداران بسیاری داشت لذا این اقدام آل سعود قطعا بی پاسخ نخواهد ماند، چرا  که این رژیم شخصی را به شهادت رسانده است که صرفا از روی عقلانیت و بدون هیچ جهادمسلحانه ای  از مکتب اهل بیت(ع) دفاع می کرد .

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: امروز تنها راه نجات  از این گونه اقدامات، همدلی علما و  امت مسلمان است  و همانطور که رهبری فرمودند امروز امیدی به سیاستمداران نیست و باید مردم خود اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه علمای اسلام نباید در  مقابل این جنایت سکوت کنند، بیان داشت: امروز باید هرگونه اقدامی که نشان از انزجار و محکومیت  اقدامات آل سعود است رخ داده و امت اسلامی ساکت ننشیند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دولتمردان هم باید در این موضوع بسیار جدی وارد شوند چرا که به نظر می رسد دیپلماسی ایی که امروز در  پیش گرفته شده است دراین زمینه پاسخگو نیست بلکه  باید محکم و قاطع در برابر این زورگویان ایستاد ؛ امروز دیگر ما فرصت تجربه کردن نداریم و باید فضایی به پیش آید که دیگر کسی جرات نکند جسارت های مشابه را انجام دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha