پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بر ما ثابت شده است مدافعان حقوق بشر به دنبال دفاع از حقوق اشرار و ستمگرانی هستند که حقوق سایر انسان ها را دچار اختلال نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در پی شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر باصدور بیانیه ای اذعان داشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا »﴿سوره احزاب آیه 23﴾ از ميان مؤمنان مردانى‏اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند، برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند. شهدا بر بلندای تاریخ ایستاده و نظاره گر انسانها هستند تا همچون ستاره ای راه را برای رسیدن به قله های عزت و سربلندی نشان دهند، باور داریم شهدا بر سر سفره خداوند از بهترین مائده ها تناول می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضرت احدیت بهترین ها را برای ورود به جمع عشاق شاهد انتخاب و در آخرین انتخاب شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر نیز به قافله شهدا پیوست، جستاری در اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه به وضوح نشان می دهد نظام استکباری در راستای مقابله با اسلام خواهی امت مسلمان و افزایش انزجار از رژیم صهیونیستی در تلاطم عجیبی به سر می برد و به همین منظور بازوان اجرایی خود در منطقه را فعال تر کرده است که ان شاء الله به بن بست خواهد رسید .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این بیانیه آورده است: رژیم ظالم سعودی به زعم خود با اعدام مجاهدان الی الله در انتظار چند صباحی عمر بیشتر است لیک باید گفت هیچ قدرتی توان بازدارندگی در مقابل خواست الهی مبنی بر اضمحلال رژیم سعودی را ندارد، رژیم ستمگر سعودی با خونریزی در سوریه و یمن و بحرین هدفی جز ارتقای جایگاه منطقه ای خود ندارد ولی این اتفاق خیالی باطل نیست، بازیچه رژیم صهیونیستی و آمریکا شدن امری نیست که بر آن افتخار کرد .

امام جمعه ارومیه آورده است: امت اسلامی در طی سال های گذشته شاهد وابستگان استکبار بوده اند، شک نداشته باشید به فضل الهی رژیم آل سعود نیز به این سرنوشت دچار خواهد شد، راه انداختن شوی قدرت از کانال تروریست های خون ریزی چون داعش و القاعده و بوکوحرام و ... چنان دامن سردمداران زر و زور و تزویر را خواهد گرفت که به امید الهی در همین سرای خاکی شاهد عقوبت آنها خواهیم بود .

سئوال مهمی که در ذهن متبادر می شود علت سکوت مجامع بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر است، آنهایی که تا دیروز به خاطر برخورد با چند قاچاقچی و اشرار در ایران اسلامی بوق و کرنا به دست گرفته و ایران را به بهانه های واهی محکوم  می کردند چرا امروز در مقابل اعدام عالمی مجاهد و استوار سکوت اختیار کرده و خاموش مانده اند، مگر آیت الله نمر در قاموس مبلغان حقوق ضد بشر غربی جایگاهی برای دفاع ندارد ؟! البته بر ما ثابت شده است مدافعان حقوق بشر به دنبال دفاع از حقوق اشرار و ستمگرانی هستند که حقوق سایر انسان ها را دچار اختلال نمایند .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این بیانیه آورده است: اینک باید داعیه داران حقوق بشر در داخل و خارج از مرزهای ایران عملکرد سازمان های به اصلاح حقوق بشری را در معرض سنجش قرار دهند.

اینجانب به نوبه خود و به نیابت از ملت قهرمان و همیشه در صحنه آذربایجان غربی ضمن بزرگداشت یاد عالم مجاهد حضرت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، اقدام بی خردانه رژیم آل سعود را محکوم نموده و از همه آزادگان جهان دعوت می نمایم مراتب اعتراض خود را درباره عملکرد داخلی رژیم سعودی و کشتار مردم یمن، بحرین و سوریه توسط این خاندان، اعلام نمایند، امیدوارم به زودی شاهد اضمحلال همه ستمگران عالم به خصوص ظالمان در حق مسلمین جهان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha