پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ نمر

حوزه / مرکز اسلامی واشنگتن خون شیخ نمر را سند رسوایی مدعیان حقوق بشر دانست و تاکید کرد که این اقدام برای سرپوش گذاشتن بر شکست های عربستان در یمن و منطقه انجام شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر طی بیانیه ای با محکومیت اعدام این روحانی مبارز و خستگی ناپذیر، خون شیخ نمر را سند رسوایی مدعیان حقوق بشر دانست.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

الْمُلْكُ يَبْقَى عَلَى الْكُفْرِ وَلَا يَبْقَى عَلَى الظُّلْمِ

خبر تاثر انگیز شهادت عالم جلیل القدر و روحانی مبارز شیخ نمر باقر النمر و تعدادی از شیعیان مظلوم به دست بی خردان متحجر آل‌سعود موجب حیرت و تأسف فراوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مسلمانان وحدت گرای عالم اسلام گردیده است. شهیدی مقاوم، آزاده و مجاهدی خستگی ناپذیر که قطره قطره خونش سند رسوایی مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و آزادی بیان را فریاد می زند همچون هزاران هزار عالم مجاهد در طول تاریخ تشیع و صدها هزاران شیعه علی (ع) تنها به جرم اطاعت از فرمان خدای متعال در دفاع از مظلومان و رسول گرامی اش مبنی بر دوستی عترت او ، پس از تحمّل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های آل سعود، به شهادت رسید. رژیمی سفاک و بی هویت که بند بند وجودش با خون مظلومان مسلمان حجاز و یمن و سوریه و عراق آلوده است و تعلیمات تکفیری و مرتجعانه اش جواز ریختن خون بی شماری انسان بی گناه در سراسر کره زمین را فراهم کرده است در حالی این عالم مظلوم را به شهادت رساند که با عوام فریبی و به کمک ماشین های تبلیغاتی دشمنان اسلام سعی در پنهان نمودن چهره ظالم و منفور خود دارد. همان رژیمی که ضعف و بی‌کفایتی اش در برگزاری مراسم حج به جان باختن هزاران زائر بی‌گناه بیت الله الحرام منجر شد و امروز حمایت مالی و نظامی اش از تکفیری های داعش جنایتکار و شرکت اتباع و دست پروردگانش در به خاک و خون کشیدن انسان های بیگناه اظهر من الشمس است برای سرپوش‌نهادن بر شکست‌هایش در یمن و عراق و سوریه و لبنان و بحرین دست خود را به خون عالم و مجاهدی نستوه آلوده است. آنان که ظلم را پیشه کرده اند بدانند که به فرموده پيامبر اسلام (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) إِيَّاكُمْ وَالظُّلْمَ، فَإِنَّ الظُّلْمَ ظُلُمَاتٌ عِنْدَ اللَّهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ و امروز نکبت و بیچارگی حاصل از آه مظلومان سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است. راه شیخ نمر‌ها بی‌رهرو نخواهد ماند همانگونه که راه حسین بن علی (ع) بی رهرو نمانده است. مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن ضمن محکوم کردن و تسلیت مظلومانه شهادت این عالم مجاهد علّو درجات برای ایشان، و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

 

اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ غَيْبَةَ وَلِيِّنَا (إِمَامِنَا) وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا

بارالها ما به درگاه تو شكايت مى‏كنيم از فقدان پيغمبرمان(كه درودت بر او باد) و از غيبت مولايمان امام زمان واز بسيارى دشمن و كمى تعداد ما و فتنه‏ هاى سخت بر ما و غلبه محيط روزگار علیه ما

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha