پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله ایمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آل سعود با اعدام روحانی مبارز و فقیه مجاهد آیت الله نمر به جرم تنویر افکار عمومی و بیان معارف اسلام پرونده ننگین جنایات خود را کامل ساخت.

به خبرگزاری«حوزه» از فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با صدور بیانیه ای شهادت آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

آیت الله اسدالله ایمانی در این بیانیه آورده است: رژیم ارتجاعی و واپس گرای آل سعود چندی است که با قتل و کشتار و ترور مسلمانان بی گناه در گوشه و کنار دنیای اسلام، پرده از چهره کریه و خبیث خود برداشته و وابستگی و سرسپردگی خود را به شیطان بزرگ آمریکا و ولیده نامشروعش اسرائیل، بر ملا کرده است.

 از سوی دیگر تروریست های تکفیری داعش را بر مال و جان و ناموس مسلمانان مظلوم سوریه و عراق مسلط ساخته و از سویی دیگر زنان و کودکان و مردم بی دفاع یمن را بمباران و قتل و عام می کند؛ از دیگر سو در موسم حج با مسامحه و سهل انگاری و شاید عمد باعث جان باختن هزاران تن از ضیوف الرحمن با لب تشنه در سرزمین منا می شود.

این گزارش می افزاید: و این بار با اعدام روحانی مبارز و فقیه مجاهد آیت الله نمر به جرم تنویر افکار عمومی و بیان معارف اسلام پرونده ننگین جنایات خود را کامل می سازد.

بی شک خون پاک این فقیه شهید همانند سایر شهدای بزرگ اسلام،مسلمانان شبه جزیره عرب را نسبت به مظالم وستمگری های آل سعود بیش از گذشته هوشیار و بیدار خواهد ساخت و حکومت گران مسلمان کش آل سعود را گرفتار عواقب ستمگری های چندین دهه خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha