جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نمر

حوزه/ طلاب و فضلای شهرستان بناب با صدور بیانیه ای جنایت رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در بخشی از این بیانیه آمده: خبر دردناک شهادت عالم برجسته شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر، بار دیگر فضای غم و اندوه را بر شیعیان و مسلمانان آزاده جهان حاکم کرد. گویا سریال قتل عام شیعیان مظلوم جهان پایانی نداشته و هر روز باید شاهد ظلم و ستم تازه ای از ایادی ظالمان و مستکبران جهان باشیم.

حکومت فاسد آل سعود به رغم اعتراضات مسلمانان جهان بار دیگر خباثت خود را به جهانیان نشان داد و در راستای منویات استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل پس از دو سال فشار بر این عالم مجاهد، ایشان را غریبانه به شهادت رساند.

این مجاهد نستوه پس از تحمل شکنجه های فراوان در زندان های رژیم آل سعود، در حالی به شهادت رسید که رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل سعود، در کنفرانس های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه سردمدار ائتلاف مبارزه با تروریسم شده و همزمان به کشتار فجیع مردم مظلوم یمن ادامه می دهد. بنابر وعده الهی، مطمئن هستیم که خون آن شهید دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت و بی تردید راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، به ویژه شیعیان مظلوم عربستان به مبارزه فراگیر خود همچنان ادامه خواهند داد.

طلاب و فضلای شهرستان بناب ضمن محکوم کردن این عمل ننگین آل سعود، این فاجعه بزرگ را به محضر بقیه الله الاعظم، ولی امر مسلمین جهان، مراجع تقلید، حوزه های علمیه و عموم مردم مسلمان تبریک و تسلیت عرض نموده و در غم از دست دادن این عالم مجاهد به سوگ می نشینیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha