پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ رئیس شورای عالی حوزه گفت: مدرسه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین(ع) از مدارس خوب و پیشرفته در حوزه خواهد بود که برکاتش در آینده شامل حوزه علمیه قم و هم جهان اسلام در ترویج قرآن و علوم اهل‌بیت(ع) می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مقتدایی شنبه شب در مراسم افتتاحیه مدرسه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین(ع) با اشاره به ویژگی‌های این مدرسه گفت: این مدرسه تحت  حضرت آیت الله الهی که یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم هستند و سوابق ممتدی در تفسیر علوم قرآن و همچنین حفظ کل قرآن دارند، قرار دارد که می‌تواند یکی از امتیازات این مدرسه باشد و موجب پیشرفت دانش‌پژوهان این مدرسه شود.

رئیس  شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: امیدوار هستیم که با همتی که در فرزندان آیت الله الهی در راه‌اندازی این موسسه وجود دارد این مدرسه بتواند یک موسسه و مدرسه پیشرفته در حوزه باشد که برکاتش در آینده هم شامل حوزه علمیه قم و هم جهان اسلام در ترویج قرآن و علوم اهل‌بیت(ع) شود.

وی بیان کرد: اگر مؤسس یک مدرسه که راجع به علوم قرآن و تفسیر است، یک عالم برجسته حوزه باشد، امید است که پیشرفت در آن نیز  سریع و گسترده صورت بگیرد.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: استاد  الهی تا آنجایی که می‌توانست در تبلیغ فعال بوده و به شهرهای مختلف سفر می‌کرد و در حوزه نیز طلاب را به تبلیغ تشویق می‌ نمود و حضور ایشان در رأس یک موسسه می‌تواند برکت خوبی داشته باشد و ان شاء الله نتایجی که برای این مدرسه در نظر گرفته شده است به منصه ظهور برسد.

وی ابراز داشت: امتیاز دیگر این موسسه این است که با جریان قانونی یک موسسه هماهنگ بوده و مراحل قانونی مجوزگیری آن به طور کامل عملی شده است و به صورت قانونی در حوزه شروع به کار کرده و به ثبت رسیده است.

رئیس  شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه به شهادت آیت الله شیخ نمر عالم بزرگ شیعی به دست آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود جنایت بسیار بزرگی انجام داد و امیدوارم که خون پاک مظلومان دامن‌گیر آنها شود و هرچه سریع‌تر در اضمحلال این حکومت فاسد تأثیرگذار باشد و شاهد فروپاشی حکومت آل سعود در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha